Såå efter ett antal timmars bil, flyg, buss och tågresande anlände vi igårkväll äntligen till vår lägenhet, där vi ska bo under dessa tre veckor, här i boulogne-sur-mer. Resan gick helt okej och på tågstationen blev vi upplockade av ägaren till lägenheten. 
Efter allt resande var både Esmeralda och jag väldigt trötta så kvällen spenderades bara på rummet. (Och jag kan ju säga redan nu för er som försöker få tag i mig via snap eller så, kan inte få in wifi i min mobil av någon konstig anledning så vill ni mig något så skriv gärna på fb).
Imorse tog vi en liten seg morgon innan vi tog en promenad för att se oss omkring och oj,så fint det är här nere!! Nausicaa (praktikplatsen) ser utifrån mycket större än vad vi trodde och har en stor, fin strand precis utanför som vi tog en sväng på imorse. 
Efter det bar det av mot affären för att fylla på matförrådet, och det var ett äventyr bara det med konstig mat och ingen som vill veta av engelska som väntat här nere. Men mat fick vi med oss iaf och nu har vi återvänt och sitter nu i lägenheten, vilket i övrigt ser helt okej ut, för att sen se vad vi ska hitta på. Och det bästa av allt, värmen smyger sig på! 
 
Men ska försöka hålla bloggen någorlunda uppdaterad under resans gång! Så ni får ha det så bra där hemma så hörs vi snart igen! Puss 

Kommentera

Publiceras ej