Fredag och femte praktikdagen 
Första veckan är förbi och det känns för tillfälligt ganska skönt. Det känns väldigt långt med två veckor till här nere. Men ja, jag försöker njuta och jag är tacksam att jag fått denna möjlighet! 
Idag har det varit städning, fiskhantering och träning på schemat, som de flesta andra dagarna. Och även idag skratta de åt mina uttal.. men det gick bra i övrigt. 
 
Efter jobbet gick vi hem, tvättade lite och byte om för att sen gå och köpa lite mat, det gick sådär. Esme beställde en kebab och fick fyra! Men vi är ju iaf mätta och har lunch imorgon, haha!!
Imorgon blir det också lite påfyllning i kylskåpet och sen lite shopping. (visar imorgon om jag hittar något)
 
Nu ska vi slöa i sängen iaf och imorgon väntas förhoppningsvis sovmorgon, gött!
puss på er
 

Kommentera

Publiceras ej