Tisdagkväll och snart har halva tiden gått 

Kan börja med att berätta att min tur fortsätter här nere, idag kraschade min mobil helt och hållet
och är bara svart. Detta betyder att det är på fb ni får tag på mig om ni vill nått och att bloggen kommer bli drabbad eftersom jag nu inte kan ta några bilder längre.. bra tajming, jag vet ://
 
Vad har vi gjort annars idag?
Morgonen började som vanligt med lite städning och att göra i ordning förmiddagens fisk.
Efter det läste vi lite, kollade när de dök i för att göra rent ruttorna (såå häfigt, det är nu det skulle sitta fint med ett dykarcertifikat), kollade en show och kollade på lite mer träning, innan det var dags för lunch..
Lunchen spendera vi nere vid leopard hajarna, lika rogivande som igår.. 
 
Efter lunchen tränade vi Xino och Speedy, de inkubationstränade med några av sjölejonen,
gjorde lite annan target träning som vi kollade på. Sen följde vi med Coren ner och tränade genom rutan, det är såå roligt att se alla besökare och främst alla barn hur häfitigt de tycker att det är.. 
 
(På tal om barn, det kom fram en liten kille till mig idag och ville fråga något, han såg såå ledsen ut sen när jag inte kunde förstå/svara.. Lilla vännen då, haha :p)
 
Men nu ska jag krypa till kojs, försöka sova lite och hoppas på att det blir en bra dag imorgon också.. 
godnatt, puss
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej